سالن زیبایی الهه زارع

همیشه انتخاب رنگ موی مناسب ، مسئله ای است که افراد بسیاری با آن درگیر هستند، زیرا انتخاب رنگ مناسب و متناسب با رنگ صورت وچهره ، زیبایی خاصی را در فرد به وجود خواهد آورد و رنگ مو از جمله کارهایی است که نیاز به مهارت بالایی برای رسیدن به نتایج مشخص دارد. اما برای داشتن یک رنگ موی مناسب و آنچه مد نظرتان هست، باید رنگ مو و لایت را نزد بهترین آرایشگاه یا سالن زیبایی انجام دهیم.

کدام رنگ مو برای من بهتر است؟

آیا تابه حال شده است، به این موضوع فکر کنید که کدام رنگ مو برایتان بهتر است؟ شاید برای انتخاب رنگ مویی که مناسبتان هست، حدس هایی بزنید و اما باز هم اطمینان لازم را ندارید. متخصصین و افرادیکه در آرایشگاه ها مشغول به کار هستند چگونه رنگ موی مناسب شمارا به خوبی پیدا می کنند؟ فاکتورهایی وجود دارد که در صورت دانستن آن ها می توان به خوبی رنگ مویی که برایمان مناسب است را پیدا کنیم.

برای انتخاب رنگ مو بررسی کنید پوستتان گرم است یا سرد؟

اما چگونه گرم یا سرد بودن پوست را می توان تشخیص داد؟ شما به راحتی و با نگاه کردن به رگ های داخل بازو می توانید این موضوع را تشخیص دهید. اگر رگ های شما به رنگ سبز است یعنی پوست شما گرم است. اگر رگ های شما به رنگ آبی است یعنی پوست شما سرد است.

عموما افرادی که پوست آنها گرم است، چشم و موی تیره دارند اما افرادی که پوست آنها سرد است مو و رنگ چشمان روشنتری دارند.

گروهی از افراد هستند که جز هیچ کدام از این دوسته نیستند. این افراد پوستی خنثی دارند و رگ های انها رنگ واضح سبز یا ابی ندارد. انتخاب رنگ برای این افراد آزاد است.

انتخاب رنگ مو مناسب

علاوه بر رنگ مو مورد نظر و آن که رنگ مو متناسب باشد یا خیر مسئله ی مهم دیگری وجود دارد آن است که رنگ مویی انتخاب و تهیه شود که برای سلامتی مو مضر نبوده و رنگ طبیعی را جلوه کرده و حتی خاصیت درمانی نیز داشته باشد.

رنگ موهایی که توصیه نمی شود:

برخی از رنگ موها به اغلب افراد نمی آید و جالب نخواهد شد و در صورتی که فرد قبلا آنرا امتحان کرده باشد و یا در مواقعی که قصد هماهنگی این رنگ ها را با لباس یا گریم هایی دارد، بهتر است استفاده کند.

  • رنگ خاکی
  • قرمز
  • رنگ آبی
  • رنگ بنفش
  • رنگ سبز
  • پرریسک ترین رنگ مو، رنگ صورتی است که به صورت کمتر افرادی می آید.

سالن زیبایی الهه زارع  بیش از 15 سال است که در زمینه‌های رنگ و لایت به‌صورت تخصصی و با بهترین برند‌های رنگ و دکلره روز دنیا فعالیت دارد.

هایلایت چیست؟

 ایجاد حالت سایه روشن در رنگ مو: با رنگ کردن مو به روش هایلایت، می توان تنوع زیادی در رنگ مو ایجاد کرد و این یکی از علت های محبوبیت این نوع از رنگ کردن مو است. رنگ مو اگر با رنگ پوست، فرم چهره و میزان بلندی و کوتاهی مو هماهنگ باشد تاثیر زیادی بر زیبایی فرد خواهد داشت.

برای تغییر رنگ مو دو روش کلی وجود دارد:

کل قسمت های مو به یک رنگ دیده می شود. (در این مورد فقط از اصطلاح رنگ کردن استفاده می شود)

در مو، طیفی از یک رنگ یا چند رنگ دیده می شود. (بیشتر اصطلاحات مختلف رنگ کردن مو مربوط به این دسته است)

هایلایت با مش چه تفاوتی دارد؟

اگر رنگ پایه موی شما با رنگ انتخابی 3 درجه تفاوت داشته باشد، به این تکنیک از رنگ کردن مو «مش کردن مو» می گویند.

اگر رنگ پایه موی شما با رنگ انتخابی 7 درجه تفاوت داشته باشد، به این تکنیک از رنگ کردن مو «هایلات کردن مو» می گویند.

نکته: معمولا برای ابرو هایلایت استفاده نمی شود، اما بعضی از افراد که ابرو های پرپشتی دارند برای هماهنگی بیشتر با رنگ مو از این تکنیک استفاده می کنند.

کادر مجرب رنگ و هایلایت الا بیوتی با نظارت مستقیم سرکار خانم الهه زارع  از بهترین‌های منطقه در رنگ، هایلایت، مش، دکره و انواع رنگ‌های فانتزی هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمونه کارها

چت آنلاین !